| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/06/2016

POBLACIONS » Carcaixent » Social

L’Agència AFIC de Carcaixent entre les deu millors agències de Foment d’Innovació Comercial

La Conselleria d’Economia premia anualment a les millors agències segons les activitats dutes a terme


._000213


._000407
 
L’Agència per al Foment de la Innovació Comercial de Carcaixent (AFIC), integrada al Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, és una de les 10 millor qualificades de tota la Comunitat Valenciana. L'Agència ha rebut este matí a Elda,  en el marc dels actes del VI Congrés Intermunicipal de la Xarxa AFIC, un dels deu reconeixements que la Conselleria d'Economia, Indústria, Turisme i Ocupació concedeix a les agències situades en els primers llocs de la classificació segons la seva activitat.
L’Alcalde de Carcaixent i Regidor de Promoció Econòmica, Paco Salom, destacava que este reconeixement “suposa una prova de que el treball que estem fent per dinamitzar l’activitat comercial està donant els seus fruits i va en la direcció correcta”. Concretament, l’agència AFIC de l'Ajuntament de Carcaixent ha rebut la quarta menció dels reconeixements que atorga la conselleria. A més de dur a terme iniciatives de promoció directa, al llarg de l’any 2015 des de l’AFIC s’han organitzat concursos de dinamització comercial com el concurs d’aparadors de Nadal, diferents campanyes de xecs-regals o tallers de formació per a comerciants.
Paco Salom també ha volgut destacar que durant el present any l’Agència AFIC ha incorporat noves campanyes per al foment comercial com l’organització de la I Setmana Empresarial, la coordinació de la vessant de l’oci gastronòmic de la Fira Modernista o les recentment estrenades campanyes de dinamització al Mercat de Carcaixent. “La innovació és fonamental en un àrea com el comerç, per tant apostem per continuar implantant noves propostes per tal de mantenir-nos al capdavant del foment comercial de la Comunitat”.
L’alcalde de Carcaixent recordava que “fomentar la promoció econòmica a escala local és prioritària per a l’Equip de Govern, un objectiu que pas a pas estem fent realitat gràcies a la implicació dels tècnics de l’agència com dels propis comerciants, als quals agraïm la seua voluntat de per a treballar conjuntament, imprescindible per donar empenta a l’activitat econòmica a la ciutat”, concloïa. 
La xarxa d'Agències per al Foment de la Innovació Comercial (AFIC), coordinada des de la Direcció General de Comerç i Consum, és l'instrument mitjançant el qual, la Generalitat Valenciana i els ajuntaments de la Comunitat Valenciana impulsen conjuntament el procés de modernització i ordenació del comerç local. Esta xarxa compta amb més de cent agències ubicades a ajuntaments, mancomunitats i consorcis i es perfila com el nexe d'unió permanent entre els comerciants, les seues organitzacions representatives i l'Administració.
Ajuntament de Carcaixent


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.