| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 20/11/2012

POBLACIONS » Algemesí » Social

La Xopera de Algemesí se viste de moda

El diseñador Ramón Gurillo fotografiará su nueva colección Otoño-Invierno en el citado lugar y contará con la presencia del modelo español Alberto Rubio


Mañana miércoles 21 de noviembre, la Xopera de Algemesí será el escenario de una sesión de fotos de moda para una publicación de Londres y diversos medios nacionales. Se trata de la colección Otoño-Invierno de Ramón Gurillo, un diseñador valenciano residente en Londres que presenta sus creaciones en London Fashion Week y otras pasarelas internacionales http://www.ramongurillo.com/
A partir de las 8 de la mañana el equipo de Producción y Fotografía LA COVA NEGRA, bajo la dirección artística de Jorge Baldres y la dirección de moda de Fashion & Art Projects con Alex Villar al frente, dirigirán esta sesión fotográfica protagonizada por el modelo español Alberto Rubio, uno de los rostros más emergentes de la moda española.
Las condiciones del paisaje de la Xopera y el río Magro, la peculiar escenografía de la zona, hace de este espacio natural la ambientación otoñal perfecta acorde con el look naturalista, forest y neopunk de las prendas basada en el punto de lanas italianas de Ramón Gurillo.
El paisaje natural de Algemesí, que ha sido proyectado por los pintores de la Ribera, es ahora un marco incomparable para la moda y la fotografía de arte.
Ajuntament d'Algemesí

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.