| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/11/2012

POBLACIONS » Algemesí » Rutes i promoció

La Xopera de Algemesí se convierte en el Hyde Park londinense para una editorial de moda

Este paraje natural de Algemesí ha sido el escenario escogido para el photoshooting de moda para una publicación de Londres y diversos medios nacionales

El parque natural de la Xopera de Algemesí, reserva natural del bosque de La Ribera, ayer se vistió de moda y lo hizo para la colección Otoño-Invierno de Ramón Gurillo, un diseñador valenciano residente en Londres que presenta sus creaciones en London Fashion Week y otras pasarelas internacionales http://www.ramongurillo.com/
El paraje natural contó desde primera hora de la mañana con un gran despliegue técnico que convirtió en pocos minutos este bosque de Ribera en el conocido Hyde Park londinense.
Según Jorge Baltres, director de arte, el paraje de Algemesí "encarna las condiciones visuales idóneas para recrear la atmósfera del otoño europeo, como una escenografía de colores y luces perfectas para el rodaje”.
En este sentido la colección de Ramón Gurillo, basada en el punto y tejidos de lanas italianas, “combina el look folk y natural con un estilo neopunk y urbano que encuentra en este bosque un punto de comunión estética”, manifiesta el Alex Villar, director de moda del proyecto.
El protagonista de esta sesión ha sido el modelo alicantino Alberto Rubio, uno de los rostros en alza de la moda española que, como afirma el diseñador Ramón Gurillo, encarna el espíritu rebelde y masculino que reclama el circuito internacional de la moda.
Esta sesión podrá verse en breve en las páginas de un conocido periódico londinense y diversas revistas de nuestro país.
Ajuntament d'Algemesí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.