| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 20/06/2018

POBLACIONS » Sant Joanet » Atletisme » Esports

La Volta a Peu de Sant Joanet marca el meridiano del VIII Circuit Ribera de Xúquer

Salva Crespo Romera y Mapi del Coso Pozo fueron los claros vencedores del circuito semiurbano de 8 kilómetros

 ._000455
El pasado sábado, 16 de junio se celebró la VI VOLTA A PEU A SANT JOANET 2018. Cuatrocientos veinte atletas cruzamos la meta en una tarde calurosa pero con una brisa que nos refrescaba, al igual, que la multitud de avituallamientos que presentó la magnífica organización que nos lo hizo más llevadero.
Circuito a dos vueltas semiurbano de 8 kilómetros prácticamente llano. Mucho público animándonos en la zona urbana de un municipio de poco más de cua-trocientos ochenta habitantes censados.
La vencedora fue Mapi del Coso Pozo del Crespo Runners, con un tiempo de 32'11", seguida de Sandra Pla Sanchis del Club Caixa Rural Algemesí que invir-tió 32'59". La tercera clasificada fue Aurora Piqueres de Riberfire & Rickyspor-team en 33'06".
Salva Crespo Romera del Crespo Runners fue el claro vencedor de la prueba con un tiempo de 25'43", seguido de cerca por Alejandro Tormo Velasco que cruzó la meta en 25'51", del Riberfire & Rickysporteam, siendo el bronce para José Luis Almiñana Fuertes del Almirunning Cullera  con un tiempo de 26'02".La Clasificación del VIII CIRCUIT CAIXA POPULAR RIBERA DE XÚQUER en su mitad va así:
Féminas: 1ª Sandra Pla, 2ª Aurora Piqueres y 3ª Vicen Alemany.
Hombres: 1º Alejandro Tormo. 2º Benja Mansilla. 3º Juan del Amo.
Clubs femeninos: 1º Caixa Rural Algemesi. 2º Crespo Runners. 3º Riberfire & Rickysporteam.
Clubs masculinos: 1º Riberfire & Rickysporteam. 2º Crespo Runners. 3º Caixa Rural Algemesi.
La próxima prueba en el Mareny de Barraquetes con su XI VOLTA A PEU BENÉFICA de 7'1 kilómetros totalmente llanos y en gran parte de su recorrido por la marjal el 07 de julio.
Toni Gordó
 

._000500VD
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.