| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 01/12/2015

POBLACIONS » Algemesí » Agricultura » Eduardo Sala

LA UNIÓ de Llauradors y la Diputación de Valencia visitan Algemesí

Se trata de introducir a los más pequeños en una agricultura ecológica y respetuosa con productos agrícolas de proximidad y de temporada con los talleres del proyecto “Ecolina en las aulas”



._000296



._000344
 
LA UNIÓ de Llauradors y la Diputación de Valencia visitan mañana Algemesí (CEIP Cervantes) para conocer in situ el desarrollo de un taller de introducción a la agricultura ecológica: alimentos ecológicos y de proximidad que llevan a cabo en el marco del convenio de colaboración denominado “Ecolina en las aulas” que desarrollan por toda la provincia.
En la visita de mañana estarán presentes la diputada de Bienestar Social y Educación de la Diputación de Valencia, Mercedes Berenguer; la alcaldesa de Algemesí, Marta Trenzano y el secretario general de LA UNIÓ, Ramón Mampel. A lo largo de las últimas semanas y hasta la semana que viene se llevarán a cabo un total de 240 talleres en los colegios públicos de toda la provincia con la participación de cerca de 7.000 alumnos de infantil y primaria. El objetivo del proyecto “Ecolina en las aulas” es dar a conocer a los escolares los productos ecológicos de proximidad y temporada y las variedades autóctonas para que se den cuenta de los beneficios para el medio ambiente, la economía local y para la salud. Todo ello se hace a través de una serie de actividades que cuentan entre otras cosas con un cuento “Ecolina en las aulas” y un calendario de productos de temporada.
LA UNIÓ



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.