| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/12/2015

POBLACIONS » Villanueva de Castellón » Articulistes » Eduardo Sala » Esports » Futbol

La UD Castellonense golea a domicilio al CF Agullent en el mejor partido de la temporada

Con doblete de Adrián Alanzabes y Ramsés Gil

._000410
El viernes 4 de diciembre 2015 se jugó en el Estadio Juan Vidal de Agullent el partido de futbol correspondiente a la Jornada 12ª del Grupo VI de 1ª Regional entre el CF Agullent y la UD Castellonense, con el resultado final de 0 a 4.
Partido adelantado para dar mayor descanso a los jugadores, entre la UD Castellonense que venía de ganar en casa al CD L’Alcudia de Crespins por 2 (Guillem Climent, 13’ y 67’) a 0 y situado en la 2ª posición a 1 punto de l'Olleria.
Los locales el CF Agullent (ultimo clasificado) venia de perder en casa del Idella CF “A” (4º clasificado) por 2 a 1.
La UD Castellonense hizo buen futbol y encarriló pronto el partido al marcar Adrián el 1 a 0 en el 15’ de la primera parte. En la segunda parte la UD Castellonense desarrolló un juego de pizarra que los pupilos de Chust Vendrell interpretaron a la perfección y desarrollando uno de los mejores partidos que habían realizado hasta entonces.
Fruto de ello fue el 2 a 0en el 47’ por mediación de Adrián que volvía a introducir el balón al fondo de la red.
Posteriormente Ramsés Gil para no ser menos que Adrián hacia doblete también, batiendo por dos veces a Manel portero del Agullent en los minutos 62 y 67, estableciendo el 0 – 4, resultado final del partido.
 
Ficha de partido
Árbitro: Emilio José Bolaños García
Resultado
CF Agullent, 0
UD Castellonense, 4 – Adrián Alanzabes (15’ y 47’) y Ramsés Gil (62’ y 67’).
Amonestaciones
CF Agullent (3): Ramón Moncho (38’), Carlos Revert (52’) y Adrián Galbis (62’).
UD Castellonense (2): Gail Franco (23’) y Gabriel Martínez (38’).
Equipos y Alineaciones
CF Agullent – Entrenador, David Calatayud Sanchez
Alineación:Manel Moltó (p), Alejandro Soriano, Josep Bernabeu (David Mompó, 84’), Carlos Revert, Ramón Moncho, Etham Alba, Adrián Galbis, Juan Hermoso, Emilio López, Ignacio Catalá (Raul Ferrero, 82’), Pablo Pascual.
UD Castellonense – Entrenador, Chus Vendrell Ibáñez
Alineación: Juan Camilo Díaz, Ramsés Gil, Marcos Castells, Gabriel Martínez, Rubén Ramiro, Guillem Climent, Sergio Revert, Santiago Villanueva (Joaquín Grau, 85’), Gail Franco (Arnau Presencia, 70’), Adrián Alanzabes (Insa Ba, 77’), David Aguilera (José M Perales, 82’).
 
Partidos finalizados del Grupo VI de 1ª Regional el 5-12-2015
1º contra el 3º -
Pero tampoco falló L’Olleria CF primero de la Clasificación al ganar en casa al CF Tous por 3 a 1, con goles de Pedro Pérez (12’ y 67’) y Carlos Sanz (60’) por parte de l’Olleria y Juan Ricardo Magraner (87’) por parte del Tous.
Novelda CF “B” 2-1 Monforte CF, EMFB Manuel-L’Enova 0-1 Idella CF “A”
 
Clasificación con estos resultados
1º L’Olleria CF, 29 p – 2º UD Castellonense, 28 p – 3º Idella CF “A”, 27 p-
4º UD Carcaixent, 24 p (1 partido menos) – 5º CF Tous, 23 p – 5º CD Chella, 21 p (1 partido menos)
 
Próximos partidos 13ª Jornada
CD Chella – L’Olleria CF,  UD Castellonense - EMFB Manuel-L’Enova
CF Tous – UD Carcaixent,  Idella CF “A” – Novelda CF “B”
Eduardo Sala (texto y foto)
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.