| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 27/08/2012

POBLACIONS » Alzira » Futbol

La UD Alzira estrena la temporada con una derrota ante el Muro CF

Campeonato de liga 3ª División jugado el 26.08.2012
Muro CF, 2 - UD Alzira, 0

Muro CF 2: Llorca; Roberto Bas, Héctor, Huertas, Calabuig, Alberto, Alex Torreja (Jero, 70'), Alex Pascual (Cristian, 46'), Israel (Mario Real, 46'), Garrote y Tasio.
UD Alzira 0: Vicente Flor; Pablo Agudo, Ferran Pastor, Luis Verdú, Marcos García (Jon, 44'); Lluís, Coke, Marcos Campos (Joan, 77'), Pierrick, Chelet (Marc, 68') y David Verdú.
Goles: 1-0 m. 45: Alex Pascual (pti). 2-0 m. 78: Mario Real (pti).
Árbitro: Zornoza Parres. Amarilla a Calabuig; Luis Verdú, Lluís, Marcos García y Pablo. Roja a Vicente Flor (78').
Campo: La Llometa. 400 espectadores.
Crónica: Gran imagen la que dejó en el campo de la Llometa una UD Alzira en construcción ante un Muro ya construido y reforzado. Los azulgranas tuvieron descaro y dieron una lección de fútbol en la primera parte. La grave lesión de Marcos García trastocó a los ribereños que se quejaron de un penalti no pitado a Calabuig y el que supuso el 1-0. García fue sustituido con la tibia rota y la advertencia del árbitro de amonestarlo por no salir con rapidez. Después tuvo que ser atendido en el Sanatorio de Alcoi.
La lesión del lateral supuso que Luis Verdú, que hizo un gran partido, pasase al lateral y Coke bajara a la defensa, dejando su sitio en el centro del campo a Jon. En la segunda parte, Chelet cambió a la banda a derecha, sitio que había ocupado Marcos Campos, y fue sustituido por el alzireño Marc.
David Chordá
 
http://www.elseisdoble.com/uploads/image/RECURSOS%20GR%C3%81FICOS/Bot%C3%B3n%201.gif Consulta toda la información de la UD Alzira en www.udalzira.com
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.