| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 02/10/2012

POBLACIONS » Sollana

La subasta del coto de Sollana recauda 37.000 euros, casi el triple que en 2011

Ha sido la tercera subasta de su historia reciente y del total de 18 puestos que se sacaron a la puja, sólo 2 quedaron por vender

La subasta de replazas del coto de caza de Sollana celebrada el sábado por la tarde en la casa de la cultura recaudó un total de 37.000 euros, casi el triple que en 2011 cuando apenas se ingresaron 13.000 euros.
La de este año ha sido la tercera subasta de su historia reciente y del total de 18 puestos que se sacaron a la puja, sólo 2 quedaron por vender. De los 17 adjudicados, prácticamente la mitad se los quedaron "colles" de Sollana, indicaron desde el club de cazadores La Tardona.
La replaza más cara ha sido en esta ocasión, paradójicamente, la que en 2011 se tuvo que adjudicar de saldo por 550 euros a unos cazadores jóvenes de Silla. A la postre, el puesto que nadie quería fue el que más capturas logró, con alrededor de unas 300. Como era de esperar, este año fue el más preciado y la puja por él llegó a alcanzar los 5.800 euros.
Y es que el 2011 fue un buen año en el coto de Sollana en general, dicen los cazadores. La excelente temporada cinegética pasada ha sido el principal motivo del notorio incremento en la recaudación, explicó a Levante-EMV el presidente del club de cazadores, Emilio Magraner, quien no ocultaba su satisfacción. Salva Vives.  Leer noticia completa en Levante-EMV

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.