| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/11/2012

POBLACIONS » Cullera » Música

La Sociedad Musical Santa Cecilia de Cullera exalta a sus Musas de la Música

Con este evento se inician los actos para conmemorar la festividad de la patrona de la música

Con la celebración de la exaltación de las Musas de la Música 2012-2013, el pasado sábado,ha dado inicio a los actos que la Sociedad Musical Instructiva Santa Cecilia de Cullera ha organizado para conmemorar la festividad de la patrona de la música.
El acto celebrado en el Auditorio de la sociedad y presentado por el actor Enrique Puig, sirvió para presentar a la Musa Mayor Infantil Shirley Jaijo Vargas, y su corte de honor formada por las niñas Arantxa Beltrán Fuertes, Paula Beltrán Ferrer, Mª José Torremocha Chulio y Mireia Correcher Benito.
En la segunda parte, la protagonista fue la Banda Sinfónica de la sociedad que dirigida por su titular, Salvador Sebastià y tocó el pasodoble “Germans Falcó” de Rafael Talens, “On the twon” III .Times Square: 1994 de Leonard Bernstein, “Eugeni Onegin” Polonesa de I.Tchaikovky, y “Granada” canción española d'Agustí Lara.
La banda dedicó el pasdoble “Vicent Escrivà, El Salero”, a la familia de la musa mayor infantil. Su hija Carmen Escrivà emocionada agradeció la interpretación del tema a los músicos.
El acto finalizó como es tradición con el himno de la sociedad de Olivert y Parra.
La entidad musical continua los actos esta semana con la celebración de diferentes propuestas lúdicas y culturales. El domingo 11 de noviembre, a les 10’00h tendrá lugar la I Volta a Peu a Cullera, a beneficio de la Asociación de Familiares de Alzheimer de Cullera, AFACU.
Nota de prensa de
la Sociedad Musical Instructiva Santa Cecilia de Cullera.

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.