| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/11/2012

POBLACIONS » Cullera » Atletisme » Esports

La Sociedad Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera, celebró la "I Volta a Peu Santa Cecília”

400 personas participaron en esta carrera que destinará parte del beneficio de las inscripciones a la Asociación de enfermos de Alzheimer de Cullera, AFACU

La Sociedad Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera, celebró domingo “la I Volta a Peu Santa Cecília”. Cerca de 400 corredores de Cullera y de otros clubs valencianos han participado en la primera edición de la carrera que ha contado con un circuito de 7 km, con salida y meta desde la sede social.
Los participantes disfrutaron del buen ambiente de la climatología y del recorrido, un circuito fácil y original con salida desde el centro histórico de la ciudad que combinaba el paisaje urbano y el rural.
El primer corredor en llegar a meta el cullerense Salva Palero alcanzó la meta con un un tiempo de 24 minutos. Minutos más tarde entraba la primera mujer en la categoría absoluta, la valenciana Carmen Rodríguez.
La organización de la primera edición ha premiado con dos trofeos especiales al primer músico de la sociedad que terminó la carrera Adrián Palomares y a Andrea Tur la primera músico llegada a meta. Un numeroso equipo de personas formado por Damas Cecilianas, Junta Directiva, músicos y voluntarios han hecho posible la celebración de la carrera que ha contado con el patrocinio de numerosas empresas colaboradoras.
La carrera forma parte de las propuestas culturales y lúdicas que la entidad musical ha programado para conmemorar la festividad de la patrona de la música.
La carrera también ha mostrado su lado más solidario, ya que se destinará parte de la inscripción recaudada a beneficio de AFACU, la Asociación de Familiares de Alzheimer de Cullera.
Sociedad Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.