| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/01/2014

POBLACIONS » Algemesí » Joventut

La segunda edición de la Expo Fira Jove de Algemesí abre esta tarde sus puertas

El alcalde de Algemesí realizará una visita institucional al Casal Fester a las 18.00 horas


._000201
Algemesí comienza hoy la II Expo Fira Jove en el Casal Fester (antigua Sala Rex) a las cinco de la tarde. A las 18.00 horas está prevista la visita institucional del alcalde, Vicent Ramón García Mont, y de otros miembros de la corporación municipal a las instalaciones para poder saludar a las familias y niños que este año, como iniciativa solidaria,  han donado un juguete para poder acceder al recinto lleno de actividades lúdicas preparadas para los más pequeños.
Otra de las novedades tiene una causa solidaria. Este año las entradas no han salido a la venta. La forma para conseguirlas es entregar un juguete nuevo o en buen estado en el espai jove (c/Escoles, 5) y a cambio recibirán una entrada. La recogida de juguetes se hará en el espai jove hasta el 3 de enero de 2013. De este modo, ‘el consistorio pretende poner al alcance de los niños del municipio, con edades comprendidas entre los 5 y los 12 años,  una alternativa de ocio para las vacaciones de Navidad, así como aprovechar la ocasión para poner en marcha una causa solidaria a través de la adquisición de entradas mediante la entrega de juguetes’, explica el concejal de juventud, Adrián Palmero. Los menores de 14 años que quieran entrar en el recinto deberán ir acompañados por un adulto, que también precisará de entrada.
Ajuntament d'Algemesí
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.