| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/05/2015

POBLACIONS » General

La Ribera recibirá ayudas para la campaña de Salud Pública

La corporación provincial ofrece la desratización, desinsectación y desinfección de edificios municipales y del alcantarillado y el control de moscas y mosquitos


._000238
La Diputación de Valencia ha aprobado conceder las subvenciones para la campaña de prevención y fomento de la salud para el año 2015 a los ayuntamientos de la provincia. El objeto de esta subvención es contribuir a la realización de una de las tres campañas que recoge el plan: desratización, desinsectación y desinfección en edificios municipales y alcantarillado, la de prevención y control de la legionelosisy la de control de vectores (moscas y mosquitos). En la comarca de la Ribera, recibirán 39.166 euros para el control de vectores en los municipios de L'Ènova, Alcàntera de Xúquer, Alfarp, Algimia d'Alfara, Antella, Beneixida, Benimodo, Benimuslem, Càrcer, Catadau, Cotes, Gavarda, Guadassuar, La Barraca d'Aigües Vives, La Pobla Llarga, L'Alcudia de Crespíns, Llombai, Manuel, Massalavés, Montroy, Montserrat, Rafelguaraf, Ràfol de Salem, Real, Sant Joanet, Senyera, Sumacàrcer, Tous, Turís, Albalat de la Ribera, Corbera, El Mareny, El Perelló, Real de Gandía, Favara, Fortaleny, Llaurí, Polinyà de Xúquer, Riola y Sollana.

Una campaña para 204 municipios
La población total, que se verá beneficiada por las campañas de prevención y fomento de la salud, asciende a  casi medio millón de personas de 204 municipios a los que se ha concedido estas ayudas. El presupuesto total reservado para este programa asciende a 234.443 euros y se ha distribuido en función de la población del municipio y de los trabajos solicitados. La Diputación dirige anualmente este programa a los municipios de menos de 10.000 habitantes, que son los de menor capacidad adquisitiva y estructural.
DIVAL
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.