La Ribera cada vegada amb més presència i protagonisme a FITUR

Jueves, 23 de enero de 2020 | e6d.es
• Sueca, Algemesí, Alzira, Carcaixent, L'Alcúdia i les platges de El Perelló, Mareny de Barraquetes i Cullera presenten tots els seus atractius turístics

._000701
La Diputació de València i la comarca de la Ribera tornen un any més a Fitur i ho fan amb una nova imatge per a la seua marca València Turisme i una aposta clara per caminar al costat de la Generalitat i els ajuntaments cap a un turisme intel•ligent de producte i experiències, que vertebre el territori i respecte el medi ambient.
El Patronat Provincial de Turisme, des de juliol baix la batuta del diputat Jordi Mayor, reunix l'oferta comarcal en l'ampli paraigües de Turisme Comunitat Valenciana, l'ens autonòmic que coordina el potencial turístic de les tres províncies i que, com destaquen tant el president de la Diputació, Toni Gaspar, com el mateix Jordi Mayor obri les portes a la resta d'institucions perquè des de la col•laboració i la suma de projectes arribem més lluny amb les nostres destinacions i productes turístics, especialment els de la comarca de la Ribera.
Sueca, amb el seu concurs internacional de paelles; Algemesí, amb el seu patrimoni; Alzira, amb les Falles, Setmana Santa i espardenyà; Carcaixent, amb la Fira Modernista; L'Alcúdia, amb el COTIF i les platges de El Perelló, Mareny de Barraquetes i Cullera mostraran a FITUR tot el seu potencial i atractiu per fer que cada vegada siguen més els turistes que aposten per passar una temporada a la nostra comarca.
Jordi Mayor, tranquil•litzà als possibles turistes, al mateix temps que als veïns de la comarca, i va assegurar que les platges de la ribera estaran totalment recuperades, quan arribe el bon oratge, de totes les destroces que ha fet el temporal "Glòria"
Un turisme dels municipis valencians que compta en Fitur amb un espai destacat per a la gastronomia, amb la inclusió de la iniciativa del Patronat ‘Del tros al plat’ en la nova marca autonòmica ‘L’Exquisit mediterrani’, presentada pel president de la Generalitat, Ximo Puig.
"Producte i experiències es fonen en un carrusel de sensacions per aprofitar l'auge turístic de València, complementant la seua oferta amb els encants i reclams dels municipis de la província, amb programes que faciliten esta connexió i l'impuls del turisme comarcal”, tal i com ens comenta als microfons de El Seis Doble Maria Josep Amigó, vicepresidenta de la Diputació.
E6D

 
 

 

._000689

,_000698

._000696