| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 23 de enero de 2020

POBLACIONES » General » La Ribera cada vegada amb més presència i protagonisme a FITUR
» Turismo

La Ribera cada vegada amb més presència i protagonisme a FITUR

Sueca, Algemesí, Alzira, Carcaixent, L'Alcúdia i les platges de El Perelló, Mareny de Barraquetes i Cullera presenten tots els seus atractius turístics


._000701
La Diputació de València i la comarca de la Ribera tornen un any més a Fitur i ho fan amb una nova imatge per a la seua marca València Turisme i una aposta clara per caminar al costat de la Generalitat i els ajuntaments cap a un turisme intel•ligent de producte i experiències, que vertebre el territori i respecte el medi ambient.
El Patronat Provincial de Turisme, des de juliol baix la batuta del diputat Jordi Mayor, reunix l'oferta comarcal en l'ampli paraigües de Turisme Comunitat Valenciana, l'ens autonòmic que coordina el potencial turístic de les tres províncies i que, com destaquen tant el president de la Diputació, Toni Gaspar, com el mateix Jordi Mayor obri les portes a la resta d'institucions perquè des de la col•laboració i la suma de projectes arribem més lluny amb les nostres destinacions i productes turístics, especialment els de la comarca de la Ribera.
Sueca, amb el seu concurs internacional de paelles; Algemesí, amb el seu patrimoni; Alzira, amb les Falles, Setmana Santa i espardenyà; Carcaixent, amb la Fira Modernista; L'Alcúdia, amb el COTIF i les platges de El Perelló, Mareny de Barraquetes i Cullera mostraran a FITUR tot el seu potencial i atractiu per fer que cada vegada siguen més els turistes que aposten per passar una temporada a la nostra comarca.
Jordi Mayor, tranquil•litzà als possibles turistes, al mateix temps que als veïns de la comarca, i va assegurar que les platges de la ribera estaran totalment recuperades, quan arribe el bon oratge, de totes les destroces que ha fet el temporal "Glòria"
Un turisme dels municipis valencians que compta en Fitur amb un espai destacat per a la gastronomia, amb la inclusió de la iniciativa del Patronat ‘Del tros al plat’ en la nova marca autonòmica ‘L’Exquisit mediterrani’, presentada pel president de la Generalitat, Ximo Puig.
"Producte i experiències es fonen en un carrusel de sensacions per aprofitar l'auge turístic de València, complementant la seua oferta amb els encants i reclams dels municipis de la província, amb programes que faciliten esta connexió i l'impuls del turisme comarcal”, tal i com ens comenta als microfons de El Seis Doble Maria Josep Amigó, vicepresidenta de la Diputació.
E6D

 
 

 

._000689

,_000698

._000696
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.