| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 15 de septiembre de 2016

POBLACIONES » Sueca » La primera jornada del MIM Sueca enamora als nombrosos assistents de tots els espectacles
» Teatro

La primera jornada del MIM Sueca enamora als nombrosos assistents de tots els espectacles

Declaracions del regidor de Cultura Vicent Baldoví i l’alcaldessa de Sueca Raquel Tamarit


._000351


._000406

Ahir va començar el MiM Sueca amb la classe magistral “La Teatralitat del moviment” de Claire Heggen, directora de la companyia Théâtre du Mouvement de França al Centre Municipal Bernat i Baldoví. També a les 19.30 hores la Cie. Monkey Style de França va estrenar a la Comunitat Valenciana l’espectacle Babylloon al Claustre Espai Joan Fuster i Enric Monfort & José Antonio Portillo preestrenaren l’espectacle “Biblioteca de ruidos y sonidos” al Casal Jove.
Per la nit la màgia va arribar al Centre Municipal Bernat i Baldoví de la mà de la companyia Leandre de Catalunya que amb el seu espectacle “Rien à dire” es va clavar en la butxaca als nombrosos espectadors que van assistir a una gran representació en la que els sentiments i la imaginació van predominar al llarg de tota l’actuació, que va comptar amb la col•laboració del públic.
Després, a l’escenari  de la Plaça de l’Ajuntament, la Cie Les Güms, també de França, va continuar inoculant el verí del teatre als assistents a este últim espectacle de la primera jornada.
El regidor de Cultura Vicent Baldoví i l’alcaldessa de Sueca Raquel Tamarit van assistir a tots els espectacles i han declarat al diari El seis Doble la seua satisfacció pel continu èxit de cadascuna de les edicions del MiM i han agraït la bona resposta de públic en esta primera jornada.
E6D



El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.