| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/11/2013

POBLACIONS » Sueca » Esports » Pilota valenciana

La primera final del Bancaixa en Guadassuar ya está lista

Los equipos de Sueca y Massamagrell coincidieron ayer en Guadassuar

._000236
El Centre cultural de Guadassuar fue ayer escenario de la presentación de la final de la primera ronda del Circuit Bancaixa, programada para mañana en el trinquet de esta misma localidad. Los aspirantes al título parcial y a los cuatro puntos de la victoria son la pareja de Massamagrell de Soro III y Jesús y el equipo de Sueca de León, Santi y Tomás II. Los componentes de ambas formaciones asistieron al acto y ninguno quiso asumir la condición de favorito. De hecho, desde las dos partes se apuntaba al gran momento y la calidad del rival. Así, León argumentaba que la pareja es favorita «porque tiene a Soro III, que es el número uno y el que domina en los trinquetes desde hace tiempo». Además, el pelotari de Genovés recordó que «este es el equipo que se proclamó campeón el año pasado».
En el lado contrario, Jesús rebatía a su rival y señalaba que «jugamos contra un trío y eso siempre es una desventaja. Pero es que además han demostrado que están perfectos para jugar a pilota y nosotros hemos tenido que sufrir mucho para alcanzar la final». En la presentación también participó el alcalde de Guadassuar, José Ribera, quien se congratuló por el hecho de que este municipio albergue la final y su trinquet sea, desde hace años, uno de los más relevantes en el panorama profesional. Leer noticia completa en superdeporte.es
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.