| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/10/2012

POBLACIONS » Almussafes » Economia » Empreses

La prensa nacional desprecia la creación de 1.500 empleos de Ford en Almussafes

Sólo el diario ABC, de los generalistas, lleva a portada el traslado de la producción de Genk a la factoría valenciana.

La marca Comunitat Valenciana está bajo mínimos o la prensa nacional generalista sólo se ocupa del sensacionalismo o de las noticias desastrosas. Es la conclusión que se puede sacar al analizar todas las portadas de los periódicos en su edición nacional. Sólo el diario ABC se encarga de destacar -a toda página, por cierto- la gran noticia que supone que la factoría de Ford en Almussafes vaya a encargarse de la producción belga de la planta de Genk.
En principio, la factoría valenciana producirá desde finales de 2013 o principios de 2014 de fabricar los modelos S-Max, Mondeo y Galaxy. En total, se calcula que se podrían crear unos 1.500 empleos.
Evidentemente, la noticia es muy mala para Bélgica pero, al tiempo, es tremendamente positiva para la economía valenciana y, en general, española. Pues bien, el periódico ABC es el único que destaca el asunto con un titular: "Ford deja Bélgica atraída por la competitividad de España". En su foto-noticia se puede ver la desilusión de los trabajadores de Ford en la planta de Genk.
Los demás diarios pasan del asunto en sus portadas.  Leer noticia completa en diariocriticocv.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.