| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/02/2016

POBLACIONS » Algemesí » Successos

La Policía Nacional detiene en Algemesí a un joven con 500 gramos de heroína en una bolsa

Emprendió la huída al percatarse de la presencia policial



Agentes de la Policía Nacional han detenido en Algemesí a un joven de 21 años, como presunto autor de un delito contra la salud pública, tras localizar en una bolsa que portaba 500 gramos de una sustancia, al parecer, heroína. El presunto autor emprendió la huída al percatarse de la presencia policial, siendo capturado momentos después.
Los hechos ocurrieron ayer, cuando los policías que se encontraban realizando funciones de prevención de la delincuencia en el barrio de El Raval (Algemesí), detectaron a un varón que, al percatarse de la presencia policial, aceleró su marcha y emprendió la huída. Los agentes se lanzaron tras él, siendo alcanzado. Una vez dado alcance, los policías detectaron que el individuo portaba una bolsa cruzada en forma de bandolera y tras preguntarle acerca de su huída y de los efectos que contenía dicha bolsa, el varón aportaba respuestas sin sentido, por lo que decidieron cachearlo. En el interior de la bolsa, localizaron un paquete de forma rectangular que contenía 500 gramos de una sustancia, al parecer heroína, motivo por el que fue detenido por un presunto delito contra la salud pública. El detenido, con antecedentes policiales, ha pasado a disposición judicial.
El Seis Doble | Policía Nacional
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.