| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/08/2016

POBLACIONS » Carcaixent » Successos

La Policía Local y la Guardería Rural de Carcaixent rescatan a unos excursionistas extraviados en el monte

Tras una difícil búsqueda, los localizaron en un barranco de complicado acceso con síntomas de deshidratación



._000213

._000407
 
Una llamada al 112 alertó a los servicios de urgencias de que una pareja de excursionistas estaba completamente perdida y desorientada en los montes del término municipal de Carcaixent. Rápidamente se pusieron en marcha los protocolos de localización y rescate por parte del Ayuntamiento de Carcaixent que, bajo la supervisión de la teniente de alcalde Desiré Palma, coordinaron a los miembros de la Policía Local y Guardería Rural por la difícil localización, falta de información y desconocimiento del entorno de los senderistas extraviados.
Gracias al conocimiento de la zona por parte de los miembros de la Guardería Rural de Carcaixent, tras unas tensas horas de búsqueda se consiguió encontrar a los excursionistas en una zona de muy difícil acceso, en concreto en un barranco de la partida de Polatroi. Una vez localizados fueron atendidos en el lugar, ya que uno de ellos presentaba síntomas de deshidratación y estaban exhaustos tras largas horas de caminata perdidos.
Una vez estabilizados fueron trasladados al Centro de Salud para realizarles una revisión y descartar cualquier otra complicación. En todo momento se informó a los familiares de cómo transcurrían las labores de búsqueda de los jóvenes excursionistas a través del Ayuntamiento y de su posterior traslado al Centro de Salud. 
E6D


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.