| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/09/2015

POBLACIONS » Turís » Social » Successos

La Policía Local de Turís ha incautado 470 plantas de marihuana

En la misma operación detuvo a un individuo que estaba en busca y captura


La Policía Local de Turís ha detenido a una persona de nacionalidad española y vecino de Torrent que estaba en búsqueda y captura desde 2013 y que presuntamente disponía de una plantación de marihuana en una urbanización cercana al municipio.
Los hechos se produjeron en la noche del jueves cuando un vecino alertó a la Policía Local debido al fuerte olor que desprendían las plantas. Los agentes, personados en el lugar, comprobaron in situ estos hechos por lo que procedieron a identificar al titular de la vivienda y a desarticular una plantación interior de 470 plantas de marihuana de la más alta calidad.
Al mismo tiempo los agentes del cuerpo policial turisano también han procedido al desmontaje de toda la instalación que se utilizaba para su cultivo, cuyo valor asciende a unos 30.000 euros entre bombillas, transformadores y el resto de aparatos.
Tanto el detenido, como las plantas y los efectos del cultivo han sido puestos a disposición del juzgado de guardia de Requena en la jornada de hoy. Fuentes policiales destacan que esta operación es la más importante de las llevadas a cabo hasta el momento tanto por la cantidad de plantas como por su calidad
Ajuntament de Turís
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.