| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 15 de diciembre de 2015

POBLACIONES » Turís » La Policia Local de Turís confisca 80 plantes de marihuana i deté a un matrimoni
» Sucesos

La Policia Local de Turís confisca 80 plantes de marihuana i deté a un matrimoni

El matrimoni també emmagatzemava grans quantitats d'abonament, una bàscula de precisió i material elèctric que empraven per al cultiu de les plantes

 
._000243
 
La Policia Local de Turís ha detingut a un matrimoni de nacionalitat espanyola i veí de la urbanització Masia Pavía per presumpte frau contra la salut pública i presumpte delicte de frau elèctric per disposar d'una sofisticada instal•lació elèctrica oculta i il•legal que utilitzava per a conrear una plantació de Marihuana. En la vesprada del passat dilluns, durant el servei de protecció de seguretat ciutadana, una patrulla de la Policia Local es va adonar de la forta olor a marihuana que procedia d'un habitatge de Masia Pavía. Després de l'entrada i registre a la casa es van intervenir més de vuitanta plantes de marihuana així com herba disposada en xicotetes bosses de plàstic preparades per al consum. El matrimoni també emmagatzemava grans quantitats d'abonament, una bàscula de precisió i material elèctric que empraven per al cultiu de les plantes. Tant els detinguts com tot el material requisat, el valor del qual ascendeix a 30.000 €, s'ha posat a la disposició del jutjat de Requena per a l'inici de les diligències.
Ajuntament de Turís


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.