| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/08/2013

POBLACIONS » Villanueva de Castellón » Successos

La Policía de Villanueva de Castellón evitó el hurto de productos de higiene en un supermercado

Gracias a una ràpida actuación


El Cuerpo de Policía de Villanueva de Castellón evitó el hurto de productos de higiene en un supermercado de la localidad. Los hechos sucedieron, alrededor de las 13:00 horas del viernes, cuando un empleado de dicho supermercado observó como un hombre de nacionalidad rumana introducía gran cantidad de productos de higiene en el interior de una mochila y decidió llamar a la Policía Local del municipio comunicando lo sucedido.
Un empleado a ver lo sucedido le recriminó al autor de los hechos la acción cometida y el hombre soltó la mochila y se dio a la fuga tal y como han señalado desde la Concejalía de Seguridad Ciudadana.
Así pues, los Agentes de la Policía Local fueron en busca del autor de los hechos por las inmediaciones del establecimiento y en unos diez minutos dieron con él. Los agentes lo trasladaron a las dependencias de la Guardia Civil del municipio, dónde, él mismo manifestó que había sido él el autor del hurto, tal y como han manifestado fuentes policiales. Los productos robados fueron devueltos al supermercado y la actuación realizada se puso en conocimiento de la Autoridad Judicial.
Además, comprobaron que el presunto autor cuenta con numerosos antecedentes por delitos contra el patrimonio.
Ajuntament de Villanueva de Castellón

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.