| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/07/2013

POBLACIONS » Almussafes » Música

La Pegatina y Txarango combinación perfecta que hará vibrar Almussafes

Se realizará el 18 de julio a partir de las once de la noche en el Colegio Almassaf y la entrada será gratuita


Este año Almussafes apuestapor la rumba y el mestizaje para su gran noche musical. Los encargados de hacer enloquecer al publico serán el grupo de moda La Pegatina que con su directo electrico y lleno de adrenalina hará vibrar al publico. Los acompañaran en esta actuación los Txarango, un evento producido por Pro 21 Cultural que se realizará el 18 de Julio a partir de las once de la noche en el Colegio Almassaf y la entrada será gratuita.
La Pegatina, para los quien lo les conozcan, tiene sus inicios en 2003, desde entonces han ofrecido ya más de 700 conciertos en más de 12 países, entre ellos China o America Latina. Y es que la filosofía que des del principio que ha seguido la banda, de descargas gratis, ha conseguido que hayan repartido casi diez millones de copias de sus discos por todo el mundo. En Almussafes presentaran “Eureka!” su cuarto disco y nuevo espectáculo por su diez aniversario. El otro punto fuerte seran los Txarango, uno de los grupos revelación del pasado 2012 que vienen de una gira estatal presentando “Benvinguts al llarg viatge”, un disco y espectáculo que gira alrededor del mundo del circo, todo un éxito de disco que los ha hecho ganar varios premios y que han podido descargar, también, centenares de miles de persones gratuitamente desde su pagina web. Los Txarango aportaran a las Fiestas de Almussafes su rumba y reggae fusión para hacer bailar a todo el mundo.
Revista Tres Deu

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.