| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Domingo, 18 de abril de 2021

POBLACIONES » Sueca » La nostra pedagogía ix de l'aula
» Educación y formación

La nostra pedagogía ix de l'aula

El Centre d'Educació Infantil San José y San Antonio de Sueca ofereix els serveis educatius corresponents al Segon Cicle d'Educació Infantil (3 a 6 anys)


 
A causa de la situació pandèmica per la qual estem travessant, és important i rellevant traure el nostre projecte de l'aula. Els nostres alumnes treballen, aprenen i gaudeixen del sol en un ambient sa tal com ens indiquen els epidemiòlegs. Vivim en un entorn privilegiat, i l'estem explotant al màxim.
El Centre "San Antonio” Concertat, ofereix els serveis educatius corresponents al Segon Cicle d'Educació Infantil (3 a 6 anys). Les aules del segon cicle d'infantil compten amb grans finestrals, aula exterior i accés directe als jardins.
Nostre Programa Pedagògic la Educació Primerenca a l'Escola Infantil és el desenvolupament ple i equilibrat de totes les capacitats, respectant el ritme i maduració de cada xiquet. Sempre en un ambient d'afecte i joc en castellà, valencià i anglés. En el nostre Centre afavorim el creixement i maduració dels alumnes en totes les seues dimensions.
Amb aquest objectiu:
- Els ajudem a descobrir i potenciar les seues possibilitats físiques, intel·lectuals i afectives.
- Eduquem la seua dimensió social i promovem la seua inserció en el món de manera responsable i constructiva.
- Fomentem el desenvolupament de la dimensió ètica i transcendent de la persona.
L'Educació Primerenca, implica un desenvolupament harmònic de la personalitat i influeix directament sobre el futur èxit o fracàs escolar. També afavoreix la igualtat entre els iguals, perquè permet potenciar les capacitats innates de tots els xiquets.

En el xiquet és bàsica la necessitat d'afecte, d'afecte i d'estimulació
En el desenvolupament dels xiquets juga un paper molt important l'alimentació, no sols a nivell nutricional sinó tambe educatiu. Per això des del Centre eduquem a través del nostre projecte de Desdejuni Saludable, on els nostres alumnes, famílies i professorat s'impliquen en ficar un esmorzar la fruita, reduint la presència d'aliments  menys saludables (snacks, brioixos, etc) per a establir les bases des de molt xicotets d'una alimentació sana i equilibrada.
La Psicomotricidad intervé positivament en el desenvolupament de la funció que té el moviment i les seues relacions amb les funcions mentals per al desenvolupament de la personalitat i l'aprenentatge. Aquest Centre disposa d'un gran jardí on poder realitzar tots els exercicis psicomotors detallats en la programació  (braqueación, pilota, carreres, cércols…) En el xiquet el seu punt de connexió amb el món és el seu cos. Ho treballem amb: l'esquema corporal, equilibri, coordinació general i aparença-motora, organització espacial i temporal, lateralitat, relaxació…
Inglés: Durant les classes, la professora amb l'especialitat d'anglés es dirigeix als xiquets sempre en aquest idioma. D'aquesta forma es facilita als alumnes la immersió en l'idioma i adquirir una nova forma de comunicació. Es duu a terme a través del joc i en un ambient afectiu, que ajuda a afermar-lo. Si els trets fonètics distintius de cada idioma s'adquireixen abans dels 6 anys, els mecanismes de pronunciació desenvolupats es mantindran durant tota la vida i qualsevol ampliació de vocabulari serà més ràpida i efectiva per als xiquets que hagen tingut accés a programes d'idiomes durant els seus 6 primers anys de vida.
Els escacs: Está considerat com un esport-joc que potencia la concentració, memòria, constància, creativitat, lògica-matemàtica i l'autodomini entre altres virtuts. A partir dels 3 anys, es treballa els escacs en el tauler humà. Els xiquets representen amb el seu cos els moviments de les peces. En 4 i 5 anys juguen a la seua aula en el tauler de taula o en la pissarra digital
La robòtica: La robòtica educativa concedeix a l'estudiant  un rol actiu i, li permet: pensar, imaginar, decidir, planificar, anticipar, investigar, fer connexions amb l'entorn, inventar, realimentar a altres  companys, etc. Els beneficis són molts i variats i amb les activitats correctes podem treballar aptituds i habilitats essencials per a aquesta  etapa d'Educació Infantil.
En el  Centre d´Educació Infantil “San Antonio” estens sentim agraïts a les famílies que confien en nosaltres per a educar de manera integral al més preuat tresor: el seu fill/a.
 
LA QUALITAT ENS DIFERÈNCIA
CRÉIXER FELIÇ
CREAR FUTUR
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.