| Edición diaria núm: | Año: 5 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 11 de julio de 2017

POBLACIONES » Cullera » Cullera espera reciclar més de 200 tones de vidre este estiu
» Medio Ambiente y Naturaleza

Cullera espera reciclar més de 200 tones de vidre este estiu

Ecovidrio subministra més de 60 poals adaptats als més de 170 establiments sumats a la iniciativa


._000368
Cullera presentà ahir la campanya estiuenca de reciclatge de vidre juntament amb Ecovidrio i l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de Cullera (AEHC). En ella participaran més de 170 establiments cullerencs, el doble que l'any passat. D'esta manera s'intentarà superar la quantitat de vidre reciclada l'estiu del  2016, la qual ascendia a quasi 200 tones.
Amb eixe propòsit, s'han subministrat des d'Ecovidrio més de 60 poals adaptats als locals sumats a la iniciativa per a facilitar la labor de reciclatge. Així mateix, s'instal•laran nous punts de reciclat i es vinilaran contenidors amb motius estiuencs per a sensibilitzar els ciutadans.
El regidor de Medi ambient de Cullera, Hugo Font, assenyala que estes mesures fan que els veïns tinguen més fàcil col•laborar en la recollida de vidre i subratlla que és important involucrar bars i restaurants, ja que pràcticament la meitat dels envasos de vidre provenen del sector turístic i hostaler del municipi.
 
Mitjana de reciclatge
La localitat riberenca compta amb una implicació alta de la ciutadania en el procés de reciclatge. Enfront de la mitjana de reciclatge de vidre de 16 kg per habitant de la Comunitat Valenciana, els cullerencs reciclen 21,5 kg. «Som un dels pobles més conscienciats, però encara ens queda molt per recórrer», advertix Font.
L'Ajuntament de Cullera i Ecovidrio també col•laboraran en la recollida de vidre del  Medusa Sunbeach Festival que se celebrarà a l'agost en el municipi. Es preveu que este  esdeveniment siga un dels principals generadors d'envasos de vidre d'este estiu i per açò s'ha augmentat la participació del consistori per a pal•liar les possibles conseqüències.
Roberto Fuentes, gerent de la zona d'Ecovidrio, destaca la importància de la campanya ‘Pren nota, recicla vidre’, centrada en els mesos estiuencs per la gran concentració de material reciclatge que es genera en estos mesos. «El 30 % del vidre que es recicla durant tot l'any es concentra en els mesos d'estiu», apunta Fuentes.
Per la seua banda, el president de l'AEHC, Juan Femenía, comenta que estan completament d'acord amb la iniciativa i faran tot el possible per a donar suport al màxim. La importància de la implicació dels establiments hostalers per a l'èxit de la campanya és vital donada la quantitat d'envasos de vidre que es generen en este sector.
Ajuntament de Cullera
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.