| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/07/2015

POBLACIONS » Villanueva de Castellón » Esports » Pilota valenciana

La Liga Diputación de Valencia de Raspall continúa el trinquete de Villanueva de Castellón

Esta tarde en el trinquete de Villanueva de Castellón se enfrentarán a la pareja representante de Simat de la Valldigna - Barxeta de Moltó y Coeter II contra el trío de Montesa de Punxa, Sanchis y Gabi


._000376
Esta tarde en el trinquete de Villanueva de Castellón continuará la Copa Diputación de Valencia de Raspall con la partida que enfrentará a la pareja representante de Simat de la Valldigna - Barxeta de Moltó y Coeter II contra el trío de Montesa de Punxa, Sanchis y Gabi.
Estos dos equipos se encuentran en situaciones completamente opuestas, por un lado la pareja después de la disputa de 3 partidas aún no ha sumado ningún punto y ocupa la última plaza de la clasificación general, mientras que el trío suma las dos partidas que ha disputado en el campeonato por victorias, ocupando la segunda plaza de la fase regular. Por lo tanto, una victoria del trío certificaría casi matemáticamente su pase para la fase final del torneo, mientras que una derrota de la pareja de Moltó y Coeter II los dejaría casi sin opciones de acceder a la siguiente ronda de la Competición.
El pasado viernes día 3 en el trinquete de Denia, el trío de Villanueva de Castellón de Ian, Canari y Miravalles se impuso por un contundente 25 por 5 a la pareja de Simat de la Valldinga - Barxeta de Moltó y Coeter II. Mientras que el sábado en el trinquete de la Llosa de Ranes el trío local de Guille, Moro y Tonet II se imponía 25 por 10 a la pareja representativa de Oliva de Waldo y Brisca. Con esta victoria el trío de Guille consolidaba su primera plaza en la fase regular de la competición.

La clasificación general de la fase regular de la competición es la siguiente:
1º) Guille - Moro - Tonet II - 9 puntos - 3 partidas
2º) Punxa - Sanchis - Gabi- 6 puntos - 2 partidas
3º) Sergio - Alberto - Roberto - 3 puntos - 2 partidas
4º) Waldo - Brisca - 3 puntos - 3 partidas
5º) Ian - Canari - Miravalles - 3 puntos - 3 partidas
6º) Moltó - Coeter II - 0 puntos - 3 partidas 
Federació de Pilota Valenciana


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.