| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/05/2014

POBLACIONS » Turís » Social » Successos

La Guardia Civil recupera 30 palomos de competición de gran valor sustraídos en Turís

Se detuvo a tres presuntos implicados como autores de los hechos


Agentes de la Guardia Civil han recuperado 30 palomos de competición de "gran valor" que habían sido sustraídos de la localidad de Turís (Valencia), en una operación en la que han detenido a tres personas por su presunta implicación en los robos y han recuperado material para el cuidado y mantenimiento de las aves.
Según ha informado el instituto armado en un comunicado, la operación se ha llevado a cabo dentro de los controles establecidos por la Guardia Civil para evitar y prevenir el robo de animales dentro de la provincia de Valencia.
La detención de los tres presuntos implicados se llevó a cabo el pasado día 19 de mayo por parte de los Equipos ROCA de Guardia Civil de Paiporta y Llíria. La Guardia Civil tuvo conocimiento el pasado mes de abril de que se había producido un robo con fuerza en la localidad de Turís, de donde habían sustraído diversos palomos que eran destinados a competir en torneos federativos.
Los equipos ROCA iniciaron una investigación conjunta para localizar, identificar y detener al autor de los hechos, así como recuperar los animales y efectos sustraídos. Fruto de las pesquisas realizadas por los agentes se pudo comprobar la implicación de tres hombres de nacionalidad española en el robo con fuerza de multitud de palomos y efectos para su cuidado y mantenimiento. Leer noticia completa en europapress.es
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.