| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/04/2016

POBLACIONS » L'Alcúdia » Successos

La Guardia Civil detiene en l’Alcúdia a un individuo reclamado internacionalmente desde 2012

El detenido de nacionalidad rumana, estaba reclamado por su país de origen para cumplir una condena de 3 años de prisión por lesiones y allanamiento de morada


._000422

._000246
 
La Guardia Civil, en el marco de la operación “GOBACRUMI” ha detenido en la localidad de L’Alcúdia, a una persona sobre la que pesaba una orden de búsqueda y detención dictada por Rumania.
Esta operación se inicio a principios de abril por parte de la Guardia Civil de Carlet, ante las sospechas de que un ciudadano residente en la L´Alcudia pudiera corresponder con una persona buscada por Rumania desde el 2012 para cumplir una condena de prisión en ese país.
La detención, realizada por agentes de la Guardia Civil de Carlet, se produjo el pasado día 26 de abril  en la localidad de L’Alcúdia, resultando ser un varón  de 41 años y de nacionalidad rumana, el cual estaba reclamado internacionalmente por su país de origen. El mismo se ocultaba en el interior de una empresa abandonada en la localidad de L’Alcudia (V) para pasar inadvertido ante las autoridades. Además en el momento de la identificación comunico una filiación falsa al objeto de no ser descubierto. El arrestado  estaba reclamado desde el año 2012, para cumplir una condena de 3 años por un delito de lesiones y allanamiento de morada. En esta actuación se ha contado con la colaboración del Grupo de Huidos de la Justicia de la Guardia Civil. 


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.