| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 02/07/2018

POBLACIONS » Sueca » Successos

La Guardia Civil detiene a un varón en Sueca implicado en 34 estafas bancarias

En la última estafa, la víctima sufrió dos cargos de 480 euros y una extracción en el cajero de 600 euros


._000477

._000476
La Guardia Civil de Sueca en el marco de un operativo ha detenido a una persona por su presunta implicación en 34 delitos de estafa bancaria en varias localizaciones del territorio nacional. Este operativo se inició el pasado mes de junio tras tener conocimiento de una estafa ocurrida en una entidad bancaria de Sueca donde la víctima sufrió la sustracción de su tarjeta de crédito. El modus operandi utilizado era el conocido como el “método de la siembra” consistente en observar el numero pin de la victima mientras extrae dinero de un cajero, distraerla arrojando un papel al suelo y sustraerle la tarjeta de crédito.
Fruto de las gestiones realizadas por los investigadores se procede a la identificación del supuesto autor de los hechos, siendo detenido, tratándose de un varón de 50 años y origen cubano por su presunta participación de un delito de estafa. En base a las investigaciones se ha podido atribuir a esta persona la autoría de un total de 34 estafas utilizando este modus operandi en las provincias de Málaga, Valencia, Castellón, Madrid y Albacete.
El detenido consiguió apropiarse de 600 euros del cajero, y realizando dos compras por valor de 480 € cada una. Las diligencias han pasado a disposición del Juzgado de Primera Instancia e Instrucción nº 3 de Sueca.
E6D
Guardia Civil




El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.