| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 24/10/2016

POBLACIONS » Corbera » Successos

La Guardia Civil destruye una granada de mano encontrada en Corbera

El Equipo de Desactivación de Explosivos de la Guardia Civil de Valencia que acudió al lugar confirmó que se trataba de una granada de mano modelo 31



El pasado día 12 de octubre, sobre el mediodía se recibió aviso por parte de unos vecinos de la localización de un supuesto proyectil en un barranco  del término municipal  de Beterá y una hora más tarde por parte de otra persona de una supuesta granada en la localidad de Corbera.
Una vez conocidos los hechos, el Equipo de desactivación de Explosivos de la Guardia Civil de Valencia, se desplazaron al lugar de los hechos, comprobando que se trataba de un proyectil de artillería de 100 mm de calibre y el segundo aviso una granada de mano modelo 31, los dos artefactos que podrían datar de la pasada Guerra Civil.
La granada fue destruida por los agentes en una zona indicada para estos cometidos. El proyectil fue trasladado  por los especialistas para su posterior destrucción en una zona segura de Beterá en colaboración con la Policía Local de esta población. Y  se mantuvieron en todo momento las medidas de seguridad pertinentes.
Desde la Guardia Civil de Valencia se recuerda que la forma de actuar ante el hallazgo de algún artefacto explosivo consiste en no tocar, ni manipular el objeto  y avisar de inmediato a la Guardia Civil a través del 062.
E6D
Guardia Civil 
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.