| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/03/2018

POBLACIONS » Carcaixent » Successos

La Guardia Civil detiene a los presuntos autores de varios delitos de hurto en la Ribera

Y recupera en un domicilio de Alzira cerca de 100 objetos sustraídos en comercios de Carcaixent, Alzira y Cullera



En el marco del Plan Mejora de Seguridad en el Sector del Comercio, la Guardia Civil de Carcaixent venía investigando diversos hurtos ocurridos en la comarca de Ribera Alta, en el que el presunto autor accedía al interior de establecimientos y se apropiaba de productos de pequeñas dimensiones. Por ello, se inició la operación “PICAXU”, por parte de componentes de la Guardia Civil de Carcaixent, al objeto de poder identificar, localizar y detener al autor o autores de estos hechos. Fruto de las intensas gestiones realizadas y de las pesquisas obtenidas por parte de los agentes encargados del caso, se pudo comprobar que se trataba de un varón y una mujer.
La fase de explotación de este operativo culminó con la detención de un varón de  21 años de edad y una mujer de 25 años, ambos de nacionalidad española, por su implicación en delitos continuados de hurto. Los detenidos desactivaban las alarmas de los productos o bien rompían las cajas de seguridad donde se encontraban los artículos. Posteriormente vendían los objetos en páginas de Internet de segunda mano. Se han intervenido 92 objetos procedentes de los hurtos en el domicilio registrado en Alzira por los agentes, consistentes en pequeños electrodomésticos y electrónica por un valor de cerca de 6.000 euros Hasta el momento la Guardia Civil ha podido esclarecer  hurtos en las localidades de Carcaixent, Alzira, Cullera, Xativa, Gandia y Alfafar. Las diligencias han pasado a disposición del Juzgado de Instrucción nº 4 Alzira.
E6D
Guardia Civil



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.