| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/07/2014

POBLACIONS » Alzira » Política

La Generalitat investiga la exhibición de kickboxing en la plaza Mayor de Alzira

Se ha abierto un expediente para averiguar si se cumplieron todas las normas de seguridad


La Generalitat está investigando la exhibición de kickboxing que tuvo lugar el pasado viernes en la plaza Mayor de Alzira (Valencia), según han explicado a Europa Press fuentes de la Conselleria de Gobernación y Justicia.
Desde el departamento que dirige Luis Santamaría han señalado que la competencia para autorizar estas actividades en la vía pública corresponden al Ayuntamiento, pero, en cualquier caso, han asegurado que se está investigando para averiguar si se cumplieron todas las normas de seguridad.
Por su parte, el concejal de Ferias y Fiestas de Alzira, Rafael Fita, ha explicado a Europa Press que no hubo combates, sino una exhibición organizada por la Federación Valenciana de Kickboxing, a través de un gimnasio del municipio, y que recibió autorización del Ayuntamiento.
"Lo que se hizo fue trasladar el gimnasio a la plaza Mayor", ha señalado el edil de Fiestas, quien ha explicado que los participantes eran "gente totalmente amateur, no cobraron". Así, ha indicado que fue una actividad más dentro de las fiestas patronales y que se aprovechó "la infraestructura que había montada" para otros eventos. Leer noticia completa en europapress.es.

Información relacionada
EU-Alzira exigeix explicacions immediatament a Bastidas pels combats de kickboxing en la Plaça Major
Opinió | Alzira, ciutat amiga de la infància i la violència
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 6Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.