| Edición diaria núm: | Año: 6 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 7 de junio de 2017

POBLACIONES » Sueca » La FFCV premia a l’escola de futbol del CF Promeses Sueca
» Deportes » Fútbol » Premios y homenajes

La FFCV premia a l’escola de futbol del CF Promeses Sueca

Va rebre el premi d’Escola Revelació 2017


._000464

._000305
Este divendres la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana va celebrar la XX Gala del Futbol i Futbol Sala Comarcal a Alzira, un acte organitzat per la delegació de la FFCV i on l’escola de futbol CF Promeses Sueca va rebre el premi d’Escola Revelació 2017. Un premi que reconeix, tal i com apunten des del club “la llavor del club presidit per Cristóbal Carsi, on en cinc anys d'història, hem aconseguit passar de 130 jugadors a superar els 300 jugadors i jugadores”.
Es tracta d’una gala on es reconeix l’esforç i el treball realitzat durant esta temporada i també la dedicació que demostren des del futbol regional. Este any, el Cadet C del Promeses Sueca ha aconseguit l’ascens de segon a primera, i el filial del Promeses Sueca, l'amateur B ha aconseguit el subcampionat de segon regional. A més, a la mateixa gala, Jesús Puig Coves va rebre el premi com a màxim golejador de 2ª Regional Grup IX, al haver aconseguit 54 gols durant esta temporada.
A l’acte va assistir el president de la FFCV, Vicente Muñoz i el delegat comarcal, Eduardo Revert, que van estar acompanyats pels millors equips de La Ribera, La Canal de Navarrès, La Costera, La Vall d’Albaida, el Valle d’Ayora i La Safor. Per altra banda, el CF Promeses Sueca durà a terme este cap de setmana el IX Torneig de Futbol Base "José Mahiques - Memorial Pascual Aparici" que congregarà a més de 25 clubs i vora 300 jugadors i jugadores.
Ajuntament de Sueca
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.