| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 22 de septiembre de 2014

POBLACIONES » Sueca » La Festera Major de Sueca i el regidor de Festes valoren molt positivament les Festes 2014
» Articulistas » Fiestas » J.M.O.

La Festera Major de Sueca i el regidor de Festes valoren molt positivament les Festes 2014

Ana Belén Ortells, Festera Major de Sueca: “Tinc un poc de llàstima, ja que acaba un any inoblidable, però açò és un cicle i ha de continuar”


._000300


Declaracions d’Ana Belén Ortells, Festera Major de Sueca
i Dimas Vázquez, regidor de Festes

._000317



 

El passat dissabte a la vesprada es va inaugurar la setena edició del “Tasta la Plaça” de Sueca. En l’acte inaugural van estar presents l’alcalde Salvador Campillo; la regidora de Turisme i Comerç, Manoli Egea; la Festera Major de Sueca 2014 Ana Belén Ortells i el regidor de Festes, Dimas Vázquez.
El Seis Doble va conversar amb ells per a saber quins sentiments queden després de deixar arrere les Festes Patronals 2014. Ana Belén Ortells, Festera Major de Sueca, ens va comentar els moments inoblidables que retindrà al seu cor acompanyada de totes les seues amigues festeres. També ens va relatar l’emoció que se sent al participar en actes com la processó de la Mare de Déu, la Cavalcada de l’Arròs o l’espectacularitat del Piromusical.
Per la seua part, Dimas Vázquez, regidor de Festes, va declarar la satisfacció que se sent per part de l’Ajuntament al aconseguir unes festes molt participatives, sempre amb la tranquil•litat de saber que “els diners dels veïns de Sueca s’han invertit de forma responsable”. Encara que les eleccions del maig de 2015 poden fer canvis al Consistori, des de la regidoria de Festes ja s’està treballant en les pròximes.
J.M.O.
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.