| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 5 de julio de 2021

POBLACIONES » Riola » La família de la menor desapareguda de Riola desmenteix que ja estiga a casa
» Sucesos

La família de la menor desapareguda de Riola desmenteix que ja estiga a casa

Este matí s’ha afirmat que ja havia tornat a la llar familiar citant fonts de la Guàrdia Civil

 

Segons alguns dels familiars de la jove, Idoia segueix en parador desconegut i no ha donat senyals de vida des de dijous passat, quan va eixir de casa. "No està a casa ni sabem on està. El que no volem és que córrega la falsa notícia de què ha aparegut i la gent es relaxe i deixe de buscar-la perquè, en realitat, estem com al principi: sense notícies d'ella", ha publicat el diari Levante-EMV.

La tesi més probable sembla apuntar al fet que la menor va escapar en companyia d'un jove marroquí de 20 anys que és la seua parella.

Segons la mare de la menor, la xica, que pel que sembla està molt mediatitzada per la seua parella i va fer comentaris d’anar-se’n amb el jove al Marroc.

La Guàrdia Civil continua buscant a la xiqueta, en contra del que ha informat este matí, a causa d'una errada sobre la identitat d'Idoia.




 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.