| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/10/2013

POBLACIONS » Algemesí » Educació i formació

La Escuela Oficial de Idiomas de Algemesí matricula a 570 inscritos en inglés y francés

De ellos 112 están matriculados en francés y 458 en inglés


La Escuela Oficial de Idiomas de Algemesí nuevamente inicia el curso  escolar y lo hace en esta ocasión con cerca de 600 inscritos para los idiomas de inglés y francés. Una vez más queda de manifiesto el éxito de demanda de estudiantes que ha apostado por el aprendizaje de idiomas en la ciudad.
Así pues, la Escuela Oficial de Idiomas de Algemesí ha registrado durante el mes de septiembre 570 matriculados en total, de los cuales 112 son de francés y 458 de inglés. De manera detallada los inscritos por grupos en la EOI de Algemesí son: primero de francés básico, 70 personas, segundo de francés básico, 21 personas, primero de francés intermedio, 21personas. Respecto al inglés, los grupos son: primero de inglés básico, 70 personas, segundo de inglés básico, 75 personas, primero de inglés intermedio, 175 personas, segundo de inglés de intermedio, 103 personas, y primero de inglés de avanzado, 35 personas.
La concejal de Educación, Beatriz Díaz, ha destacado que la oferta formativa en idiomas es cada vez más necesaria “por tanto el Consistorio seguirá apostando por una amplia formación en lenguas mejorando cada vez más la oferta educativa en idiomas sin necesidad de salir del propio municipio”, explica la edil.  
Las clases de la Escuela Oficial de Idiomas de Algemesí se imparten un año más en el edificio del IES Sant Vicent Ferrer, un edificio con espacio suficiente para albergar este servicio educativo.
Ajuntament d’Algemesí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.