| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 20/11/2014

POBLACIONS » Guadassuar » Urbanisme, infraestructures i habitatge

La Diputación financia la renovación de los focos del Campo de Fútbol Municipal de Guadassuar

José Ribera: “Es muy importante puesto que estos puntos de luz gastaban casi lo mismo que la iluminación del casco urbano”


._000296
La Diputación de Valencia ha acordado con los Ayuntamientos de Alboraya, Alcàsser, Beniflà, Guadassuar y Silla la subvención de obras en sus infraestructuras municipales, como mejoras en las instalaciones deportivas, la construcción de un almacén municipal, la sustitución de alumbrado público y la mejora de la iluminación en instalaciones deportivas.
Guadassuar sustituirá los puntos de luz de los focos que iluminan el campo de fútbol municipal por bombillas led, una actuación que, a juicio del primer edil, José Ribera, “es muy importante puesto que estos puntos de luz gastaban casi lo mismo que la iluminación del casco urbano”.
Se trata de cuatro torres de 70 focos con un consumo de 80.000 watios que se encuentran fuera del campo de fútbol, puesto que éste acoge también una pista de atletismo. Por ello, “solicitamos ayuda a la entidad provincial, que nos subvenciona toda la actuación”.
Por último, el alcalde ha asegurado que el ayuntamiento prevé destinar el ahorro obtenido a bienestar social, a la tercera edad y a la gente más necesitada del municipio.
Diputación de Valencia
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.