| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 20 de mayo de 2021

POBLACIONES » General » La Diputació porta a Fitur l'oferta turística valenciana com a motor d'arrancada econòmica després de la pandèmia
» Diputació » Turismo

La Diputació porta a Fitur l'oferta turística valenciana com a motor d'arrancada econòmica després de la pandèmia

El certamen, amb reducció d'aforament i més digitalitzat que mai a causa de la Covid, se celebra fins al 23 de maig en Ifema


._000816
La Diputació de València torna un any més a Fitur amb la intenció de convertir els destins i productes turístics de la província en “el motor d'arrancada de l'economia després de la pandèmia”. Ho diu Jordi Mayor, diputat de Turisme i alcalde de Cullera, una de les cinc marques principals al costat de Gandia, Oliva, Sagunt i Canet, la part presencial d'un ampli paraigua que recull l'oferta d'altres 27 municipis i mancomunitats classificats en segments turístics com el gastronòmic, el cultural, el d'interior i l'actiu.
Des d'este mateix dimecres i fins al pròxim 23 de maig, la marca provincial València Turisme participarà en el certamen internacional de la capital al costat de 59 empreses del sector i en el marc de l'estratègia de la Agència Valenciana de Turisme de la Generalitat i el seu modern estand. “L'AVT marca el camí a seguir i les ciutats, marques i patronats de turisme hem de recórrer-ho junts unint forces i creant sinergies per a eixir com més prompte millor de la crisi”, considera Mayor, qui afig que “si alguna cosa ens ha demostrat la pandèmia és que hem de continuar treballant de manera coral”.
Serà un Fitur diferent, amb aforament reduït, espais virtuals, sense degustacions gastronòmiques i un creixent protagonisme dels suports digitals, canvis forçats en la majoria dels casos per la conjuntura sanitària a causa del Coronavirus. En este context, Jordi Mayor es queda amb “l’oportunitat que suposa celebrar esta fira coincidint amb l'inici de la campanya turística, en un moment en el qual la recuperació econòmica és molt necessària i en el qual les destinacions valencianes jugaran un paper clau en la recuperació”.
 
Els deures fets
El responsable provincial de Turisme destaca que el Patronat que dirigix arriba a Madrid “amb els deures fets i totes les plataformes necessàries per a oferir de manera presencial i virtual els destins i productes turístics del nostre territori”. L'estand de València Turisme compta amb una mica més de 200 metres quadrats en els quals se situen els expositors de Gandia, Cullera, Oliva, Sagunt i Canet, així com cinc pantalles tàctils i dos panells amb codis QR en els quals es projectaran audiovisuals i es podrà descarregar informació turística sobre la resta de productes i destins de la província.
Acompanyarà al diputat el president de la Diputació, Toni Gaspar, que participarà al costat de Jordi Mayor en les reunions amb els representants dels destins presencials per a analitzar les perspectives turístiques de cara a la temporada estival.
València Turisme disposa a més d'un catàleg amb més d'un centenar de propostes de turisme de platja, interior, actiu, experiencial, gastronòmic i cultural associat a diferents municipis o comarques, i realitzarà quatre presentacions en la Plaça Central del pavelló de Ifema incloses en la campanya ‘Somies València, Viu-la!’, amb la qual el Patronat de la Diputació aglutina l'oferta turística de la província.
La marca turística de la corporació provincial també serà present en altres espais com el LGTQ+B o el de promoció de la indústria cinematogràfica de la província a través de Film València.
Diputació de València
 

._000517
._000606 
 
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.