| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/06/2013

POBLACIONS » Turís » Bous

La Concejalía de Fiestas de Turís adelanta algunos de los actos de la semana taurina

Estudiará posibles cambios en el horario del bou en corda para perjudicar lo menos posible a los comercios




El concejal de Fiestas, Toni Segura, ha expresado su satisfacción por el desarrollo sin incidentes de los festejos de bou en corda celebrados recientemente en Turís. Ante el malestar generado en algunos comercios de la localidad Segura no duda en “pedir disculpas”, aunque entiende que otros comercios, especialmente los bares y los hornos, “se vieron beneficiados con este fin de semana bouero”.
Aun así “para el año que viene estudiaremos otras posibilidades que perjudiquen todavía menos a los comercios”, asegura el concejal.
Segura ha aprovechado para adelantar algún detalle de la semana taurina de las próximas fiestas de agosto y ha confirmado que “tras observar el buen resultado obtenido por la Associació de Bou en Corda también estamos estudiando la posibilidad de soltar dos toros cada mañana para este festejo”.
Además confirmó que el 7 de agosto por la noche se celebrará un especial de la ganadería de Ángel Roser con la participación del toro Carbonero, “posiblemente el mejor toro de la Comunitat Valenciana en la actualidad”. El viernes 9 de agosto por la noche tendrá lugar el concurso de emboladores y, como novedad este año, el concurso de recortes se celebrará por la tarde, concretamente el día 10.
Ajuntament de Turís
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.