| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 4 de diciembre de 2014

POBLACIONES » Sueca » La Comunitat Educativa del CEIP Carrasquer de Sueca es reuneix en assemblea
» Educación y formación

La Comunitat Educativa del CEIP Carrasquer de Sueca es reuneix en assemblea

El pròxim dijous 11 de desembre decidirà la seua transformació en comunitat d’aprenentatge


._000300
Continuant amb el procés de presa de decisions per transformar el projecte educatiu del Col.legi Públic Carrasquer de Sueca en una Comunitat d’Aprenentatge, el dijous dia 11 de desembre tindrà lloc l’Assemblea de famílies del centre, perquè aquestes manifesten el seu acord  amb la transformació.
L’assemblea tindrà lloc al Centre Cultural Bernat i Baldoví el dia 11 de desembre, a les 18:30 hores de la vesprada.
A banda d’altres intervencions que tindran lloc abans de la votació cal destacar que, mitjançant la col.laboració de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sueca, participarà com ponent Marta Soler Gallart, directora del CREA (Centre Especial en Teoríes i Pràctiques superadores de desigualtats) de la Universitat de Barcelona.
Marta Soler, que es doctora per la Universitat de Harvard i que és una investigadora de prestigi internacional, està coordinant en l’actualitat el projecte del 7é Programa Marc de la Comissió Europea, IMPACT-EV. Recentment la prestigiosa revista “Cambridge Journal of Education” ha atorgat  el premi al millor article sobre Educació publicat en l’any 2.013, a un article que va publicar sobre l’Aprenentatge Dialògic junt a Ramón Flecha.
La intervenció de Marta Soler que tindrà lloc abans de la votació de les famílies porta com títol, “Les Comunitats d’Aprenentatge: escoles que s’atreveixen a somniar”.
Aquesta assemblea suposa la continuitat del procés iniciat el curs passat, en el qual es va realitzar la fase de “sensibilització” mitançant un curs de formació, en el que va participar el claustre de professors/es del col.legi, i en el que ja participaren com ponents membres del CREA (entre ells Ramón Flecha).
Posteriorment, ja en la fase de presa de decisions, en l’últim Claustre del passat mes de juny, es va aprovar la modificació del Projecte Educatiu del Centre per transformar-lo en una Comunitat d’Aprenentatge.
Després, el dia 8 de juliol el Consell Escolar del centre va aprovar, per unanimitat dels seus membres, aquesta proposta de transformació.
Les finalitats de l’Assemblea són que les Famílies dels alumnes ratifiquen aquestes decisions i a més a més que s’impliquen en el procés de transformació iniciat.
D’aquesta forma i per anar formant a les famílies, els passats dies 11,12, i 13 de novembre es van realitzar amb els pares i mares dels alumnes dels distints nivells, reunions informatives sobre les Comunitats d’Aprenentatge. Cal destacar que assistiren a aquestes reunions al voltant de 250 persones.
La Comunitat Educativa del CEIP Carrasquer


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.