| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/03/2013

POBLACIONS » Benifaió » Falles

La comisión falla la Verge de Benifaió ha conseguido el doblete en los Premios de la Cabalgata

Los premios de Mejor Disfraz y Mejor Coreografía


La comisión Falla La Verge de Benifaió ha conseguido este año un doblete en los premios otorgados por la junta local fallera, el de Mejor Disfraz y Mejor Coreografía de la cabalgata 2013.
Así se lo comunicó anoche la junta local fallera y la Fallera Mayor de Benifaió que acudieron al casal de la comisión para trasladarles la enhorabuena (imagen foto adjunta).
El jurado, compuesto por falleros de las cinco comisiones locales, deliberó en una mayor puntuación en el disfraz de esta comisión ambientado en el mundo pirata como el mejor de estas fallas. Además, la comisión mostró una coreografía durante el recorrido de la cabalgata ambientado a los espectadores en una batalla entre piratas que también fue valorada por el jurado.
Ambos premios se entregarán el martes 19 de marzo a las 12:00h en la plaza mayor en un acto que servirá además para entregar los premios de Mejor Falla, Mejor Falla Infantil y Mejor Crítica Local que deliberará el jurado a partir del 16 de marzo tras visitar los monumentos locales. En este acto también se entregarán los premios de los concursos de arroces que se llevarán a cabo este fin de semana.
Ajuntament de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.