| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 17 de junio de 2013

POBLACIONES » Alzira » “La Calle”, un lloc en Alzira on es fomenta la música en viu
» Articulistas » Música » Salva Roses

“La Calle”, un lloc en Alzira on es fomenta la música en viu

Obert a tot tipus d’estils musicals i formacions de tot arreu

._000193
Han estat amb nosaltres en El Seis Doble Iván Gradolí, president de la Associació “La Calle” Jam Sessions i dos músics d’Alzira, Frost Morr i Xesu, que pertanyen a diverses formacions com Leukoners que practica l’estil celta rock; Erotic Pshyco, la seua música s’encamina al glam rock i The Jimmys que ens ofereix un so acústic.
“La Calle” s’ha creat per a que tots els músics d’Alzira i la Ribera tinguen un lloc on mostrar la seua música.
Amb tres mesos de vida el nombre de socis supera ja les 900 persones. En este curt temps, grups de Galícia o Barcelona han passat ja pel local alzireny de música.
Una aposta forta que està obtenint una bona resposta per part del públic, també per part dels integrants de les formacions musicals, que tenen amb esta iniciativa un lloc on mostrar-se i oferir en directe les seus creacions.
Gradolí ens ha contat que “La Calle” el que vol es “fomentar la música en viu”.
Per la seua part, tant Frost com Xesu s’han mostrat encantats amb esta oportunitat que els ofereix “La Calle”  i qualifiquen de “plaer” el tindre al abast dels musics un local d’estes característiques.  
Ens han parlat també de la seua música i de la situació per la que travessa el món dels grups musicals en la actualitat.
Salva Roses
 

Entrevista a Iván Gradolí, Frost Morr y Xesu

 


 Junio 2013 - Todas las noticias de Alzira - Clic aquí
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.