La bàscula pública de Tous pesa 2.000 tones en l'inici de la campanya
Amb el pas per les instal·lacions de més de 150 camions de diverses companyies
Segons l'alcalde, Cristóbal García: “Activem la bàscula municipal perquè volíem protegir als agricultors i lluitar contra els abusos que estaven patint per part d'alguns comerços. Cal aconseguir que els llauradors s'acostumen a exigir passar per la bàscula i per tant cobrar per cada quilo de la seua collita. No es cobra un preu just per la taronja o el caqui però almenys hem de s'aconseguir que es cobre cada taronja i cada caqui”.
El consistori vol que els agricultors adquirisquen l'hàbit d'exigir el pesatge en la bàscula pública per a així comptar amb garanties en la possible reclamació en el cobrament.
“Observem que cada vegada s'utilitza més. És el nostre primer any de funcionament i els agricultors han de saber que tenen la bàscula a la seua lliure disposició. Ja han sigut tres els comerços que han passat totes les seues compres en la zona per la bàscula de Tous, la qual cosa ens sembla l'adequat”, afig el primer edil.
La bàscula (que va suposar una inversió d'uns 25.000 euros per part de l'ajuntament que dirigeix Cristóbal García) es va instal•lar en la part alta del polígon, al final del carrer Ramón y Cajal, i suposa un servei gratuït per als agricultors, que poden sol•licitar que es pese el camió abans i després de la recol•lecció de la fruita per a poder obtindre el pes exacte de la collita.
-
0ComentarioImprimir Enviar a un amigo
-
Compartir
Noticias similares
-
Des de l'Ajuntament demanen a les persones rastrejades que complisquen totes les mesures indicades des de Salu...
Hay 0 comentarios / Leer más
-
Es prega a les persones rastrejades complir amb les mesures dictades per Salut Pública
Hay 0 comentarios / Leer más
-
Ja s'ha activat el protocol sanitari i s'estan realitzant rastrejos a les persones que han tingut un contacte ...
Hay 0 comentarios / Leer más