| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/10/2012

POBLACIONS » Cullera » Música

La Banda Juvenil Santa Cecilia de Cullera ha participado en la campaña de intercambios musicales

“Los encuentros son positivos, los músicos salen de su entorno, tocan en otros auditorios, conocen otras bandas y les sirve para motivarse”

La Banda Juvenil de la Sociedad Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera, ha participado en la IX Campaña de Intercambios Musicales que organiza la Conselleria de Gobernación. En esta edición la agrupación cullerense ha celebrado un concierto junto con la Unió de Massamagrell. El encuentro el sábado tuvo lugar en la Casa de la Cultura de Massamagrell, y el domingo las dos bandas tocaron en el Auditorio de Santa Cecilia.
La agrupación cullerense, dirigida por su titular Salvador Martínez Esteve, eligió como repertorio el pasodoble “Sercas”, de Francisco Grau Vegara; la obra “Côte d'or”, de Ferrer Ferran y concluyó la audición con Mary Poppins de Serman.
El Presidente de la Sociedad Musical Instructiva Santa Cecilia, Francisco Rico, quisó agradecer la participación de la banda invitada y en el transcurso del acto obsequió al Presidente de la Unió Musical de Massamagrell Pablo Encinas, con una placa conmemorativa.
La Sociedad Musical Instructiva participa desde hace años en este tipo de intercambios con otras bandas valencianas, ya que aportan experiencia a las sociedades y a sus músicos. “Los encuentros son positivos, los músicos salen de su entorno, tocan en otros auditorios, conocen otras bandas y les sirve para motivarse”, afirma el Director de la Banda Juvenil, Salvador Martínez.
La Banda Juvenil, que cuenta con cerca de 70 músicos en activo, ha participado con éxito en anteriores ediciones de estos encuentros musicales, en los que colabora la Federación de Sociedades Musicales de la Comunidad Valenciana. Fotos: Clara Morat
Prensa Santa Cecilia de Cullera
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.