| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/03/2015

POBLACIONS » Guadassuar » Successos

La Audiencia condena a 20 años de cárcel a un hombre por apuñalar a su expareja en Guadassuar

Los hechos ocurrieron en febrero de 2012


La sentencia hecha pública por el Tribunal Superior de Justicia de la Comunitat Valenciana condena a José Julián G.T por el asesinato de su expareja con alevosía y ensañamiento a veinte años de cárcel y a pagar una indemnización de 130.000 euros para la familia de la víctima.
La resolución judicial considera probado que durante la noche del 3 de febrero de 2012 el hombre, después de haber intercambiado diversas llamadas telefónicas y mensajes con su expareja, acudió a su domicilio, ella le abrió la puerta y le dejó entrar.
Entonces, comenzó una discusión en el transcurso de la cual el varón apuñaló a la mujer hasta en 27 ocasiones causándole heridas, con al menos dos cuchillos, que le provocaron la muerte. Esa misma mañana, el agresor se personó en el cuartel de la Guardia Civil de Carlet y confesó el crimen.
El jurado rechazó la versión del condenado alegando que no había habido ensañamiento, ya que de las 27 puñaladas,  la mayor parte de ellas se realizaron cuando la víctima se encontraba en el suelo y no afectaban a órganos vitales, por lo que se estima que “se cumple el requisito necesario para aumentar deliberadamente el dolor del ofendido causando males innecesarios”.
De igual modo, se desestimó que no hubiera alevosía porque la víctima estaba “totalmente desprevenida”, en la cocina, y no tuvo tiempo de reaccionar.
E6D
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.