| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/11/2014

POBLACIONS » Carcaixent » Falles » Homenatges i celebracions

La Asociación Cultural Falla Pes de la Fulla de Carcaixent celebra su 20 aniversario

Lo hace con una gran fiesta en la que proclamará a sus falleras mayores, Paula Chacos Castillo y Andrea Crespo Tortosa


._000344
La Asociación Cultural Falla Pes de la Fulla celebra mañana su 20 aniversario y lo hace con una gran fiesta en la que proclamará a sus falleras mayores, Paula Chacos Castillo y Andrea Crespo Tortosa. La comisión, que nació en el año 1995, pronto consiguió hacerse un hueco en la sociedad fallera de Carcaixent mostrando una nueva visión y manera de hacer las cosas. La crítica y el ingenio y gracia, pilares esenciales de la fiesta fallera y la recuperación de la indumentaria tradicional valenciana han sido y son elementos claves en su aportación al mundo fallero de la localidad.
Entre sus logros, una clara apuesta por fomentar algo tan importante como es el teatro, así nace la Nit de Monòlegs, una cita ya ineludible en el calendario teatral de Carcaixent que ha celebrado este año su décimo aniversario. A pesar de ser una comisión muy joven en sus inicios, con una media de edad de entre los 15 y los 40 años,  poco a poco ha ido consolidándose en el panorama fallero sin dejar de lado nunca su posición ante la fiesta que ha tratado de mostrar siempre a todos los demás defendiendo una postura crítica, constructiva y siempre desde el respeto a todos los integrantes de la familia fallera de Carcaixent. El acto de proclamación de las Falleras Mayores se celebrará mañana a las 19:30 horas en el Magatzen de la Ribera.
Asociación Cultural
Falla Pes de la Fulla
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.