| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/08/2014

POBLACIONS » Turís » Política » Urbanisme, infraestructures i habitatge

La alcaldesa de Turís solicita financiación al ministerio para canalizar el agua desde el aforo de El Ráfol hasta el casco urbano

Ha viajado a Madrid acompañada por Francisco Ricau y Rafa Oribe, concejales de Agricultura y Urbanismo, para realizar las gestiones pertinentes

.
-000243
La alcaldesa de Turís, Pilar Lozano, ha viajado a Madrid acompañada por Francisco Ricau y Rafa Oribe, concejales de Agricultura y Urbanismo respectivamente, para realizar las gestiones pertinentes y tratar de obtener financiación de fondos FEDER o, en su defecto, de la empresa AQUAMED, que permitan acometer la ejecución de la canalización de agua hasta el casco urbano desde la prospección realizada a en El Ráfol en 2006.
En la reunión han estado presentes el Director General del Agua de la Generalitat Valenciana, José Alberto Comos y el Director General de la empresa pública AQUAMED, Arcadio Mateo, junto con técnicos de las diferentes administraciones.
En el transcurso de la misma se informó sobre el proyecto cuya captación realizada tiene un aprovechamiento con un volumen máximo anual de 886.565m3/año “y puede utilizarse para complementar el abastecimiento ya existente a la población, aconsejándose un caudal de explotación no superior a los 50l/s y una bomba instalada a unos 290 metros de profundidad”, según reza el proyecto que existe sobre la red de abastecimiento. En el mismo figura un importe de licitación de 2.931.946’75 euros.
La Conselleria de Infraestructuras subvencionó en su día el aforo de El Ráfol aportando la cantidad de 265.009,52 euros.
Ayuntamiento de Turís
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.