| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/11/2013

POBLACIONS » Carlet » Homenatges i celebracions » Música

La Agrupación Musical La Artística de Carlet celebra Santa Cecilia

El domingo se celebró una misa en la iglesia de la Asunción en honor a santa Cecilia


._000239
La Agrupación Musical La Artística de Carlet ha celebrado este fin de semana la fiesta de su patrona, Santa Cecilia. El programa de actividades se inició el viernes 22 con la presentación de la Musa de la Música 2013, Silvia Navasquillo Gámiz, y su corte de honor, y con la entrega de los instrumentos a los nueve nuevos músicos que se han incorporado a la banda.
María Vanaclocha (flauta), Ana Giner (flauta), Neus Bonafé (clarinete), Álex Vanaclocha (saxofón), Cristina Usó (saxofón), Albert García (saxofón), Bernat Pérez (trompeta), José Balaguer (trompeta) y Carlos Bataller (percusión) fueron recibidos por la presidenta, Chelo Martínez, y el director, Fernando Hernández, que les hicieron entrega de los correspondientes instrumentos.
La mantenedora, Raquel Ferragud, fue la encargada de elogiar a la musa realizando  un recorrido por las diferentes etapas musicales y las vivencias de Silvia dentro de la banda así como toda la trayectoria y vinculación de la familia con la Agrupación Musical la Artística. Seguidamente, se interpretó un concierto extraordinario donde se estrenó el pasodoble Silvia Navasquillo de Borja Martínez, dedicado a la musa, y se interpretó también La veu de la trompeta de Ferrer Ferran, Rapsodia de ritmos de J. Gonzalo Gómez y finalmente el Himno regional de Serrano.
El sábado, los protagonistas eran los nuevos músicos. La banda recorrió las calles de la ciudad recogiendo a los ilusionados músicos que fueron recibidos por la musa, la presidenta, el director y el concejal de Cultura, Leopoldo Hernández. El domingo se celebró una misa en la iglesia de la Asunción en honor a santa Cecilia en la que se contó con el acompañamiento musical de la Banda Juvenil. Un pasacalle por la ciudad y una comida de hermandad pusieron el punto y final a esta fiesta en la que se exalta la música.
Ajuntament de Carlet
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.