| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 29/10/2015

POBLACIONS » Carcaixent » Política

La agrupación de Ciudadanos (C’s) de Carcaixent constituye su nueva junta directiva

Leopoldo Ortiz, el nuevo coordinador, asegura que el grupo “de grandes personas y profesionales trabajará a diario para hacer crecer el partido”


._000404
La agrupación de Ciudadanos (C’s) de Carcaixent ha constituido su nueva junta directiva, con Leopoldo Ortiz como coordinador local. “Después de casi un año de actividad, la agrupación se ha consolidado con la elección de un gran grupo de personas y profesionales que trabajarán a diario para hacer crecer el partido en la localidad y solucionar los problemas de los ciudadanos”, ha afirmado Ortiz.
La nueva junta está constituida por siete miembros. Junto a Ortiz, estarán Filomena Fogués, en los cargos de secretaria y tesorera; Francisco Vallés, como responsable de Comunicación y Redes Sociales; Jose Luis Boado, en calidad de responsable de Ciudadanía; Ricard Fogués, como responsable de Política Municipal; Pedro Garrido, como responsable de Acción Local; y Alberto Garrido, como responsable de Relación con las Asociaciones.
Finalizado el acto en el que se constituyó la nueva directiva, el pasado martes, con la supervisión de dos subdelegados de Valencia, Ortiz y Boado destacaron que “este es un momento histórico para la política del país y a partir de hoy solo queda trabajar, trabajar y trabajar con la misma ilusión que hasta el momento”. 
Ciudadanos (C’s) de Carcaixent


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.