| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/04/2015

POBLACIONS » Carlet » Social

Juniors MD Carlet celebra su 50 Aniversario

El Teniente de Alcalde, Bernardo Camisón, les hizo entrega de un grabado en recuerdo de su aniversario


._000256
El Movimiento Diocesano Junior de Carlet ha celebrado su 50 aniversario. Para conmemorar esta efeméride, bajo el lema ’50 anys sempre units. Repartint somriures’, han organizado distintas actividades que han congregado a un numeroso colectivo que ha pasado por el movimiento durante su medio siglo de vida. El viernes se realizó la presentación oficial de su aniversario en el Teatro Giner. Este acto inaugural contó con una multitudinaria participación. El Teniente de Alcalde, Bernardo Camisón, les hizo entrega de un grabado en recuerdo de su aniversario. También han realizado una exposición en el Teatro Giner en la que se podía realizar un recurrido por su historia. El sábado celebraron una vuelta en bici por la ciudad en la que participó alrededor de un centenar de personas. Por la tarde también realizaron una actividad de centro en la que participaron 250 personas, entre los niños del movimientos y padres, exeducadores, etc.
El domingo finalizaban las actividades conmemorativas con una Eucaristía en la plaza Mayor. Les acompañaron en la Eucaristía los sacerdotes Pepe Ribes, Néstor, Miguel Hernández, Rafa Sala, el seminarista Javier López y el consiliario de zona Ramón Hurtado Bellver. Para clausurar el aniversario celebraron una comida en los Salones Siglo XXI. 
Ajuntament de Carlet
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.